به من تکیه کن به من تکیه کن به من تکیه کن

که خاصیت عشق را می شناسم

به من تکیه کن مثل شبنم به برگ

تو را بهتر از برگ می شناسم

تو را روی گلبرگ می نویسم در آغاز در انتها می نویسم

در آغاز دفترچه ی مشق هایم

تو را گرچه من بود; ما ; می نویسم

نظرات 7 + ارسال نظر
معین یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:10 ب.ظ http://www.moien999.blogsky.com

چه وبلاگ قشنگی !!! چه سلیقه ی خوبی !!! مطالب زیبایی داری ... قلمت خیلی روانه ...
خوشمان آمد !

آتش سرد یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:36 ب.ظ

سلام ستاره جون خوبی خوشی خسته نباشی به به بازم مثل همیشه قشنگ و روان ساده و پرمعنی واقعا تشویق داره . لیاقتت بیشتر از اینها هست امیدوارم همیشه سر زنده باشی . موفق و موید باشی در پناه خداوند منان . دوستدار همیشگی شما آتش سرد.

کریم دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ق.ظ http://kybest.blogsky.com

سلام ستاره امیداورم که لحضه لحضه ای زندگیت
همیشه پر از ستاره باشه… من می خواستم یه
نظر سنجی انجام بدم و در این مورد از شما تقاضا
دارم که من را در این راه یاری کنی وبه دوستان
وبلاگی خود بگی که در این نظر سنجی شرکت
کنند متشکرم. شرکت خود شما نیز در نظر سنجی
من را سر افراز می کند

پرنده ای از سیبری دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:33 ب.ظ http://rainy-boy.blogsky.com

سلام........مطالبتون قشنگه.....
مثل همیشه.......امید وارم به عشقتون برسید

عاشق سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ق.ظ

سلام عزیزم
ممنونم

آتش سرد سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام ستاره جون
تقدیم به کسی که معنای زندگی کردن را با من آموخت.
سلام ای نازنین باز نامه دادم نمی ره قصه عشقت زیادم
گذاشتی عمرتو پای حرفهای دل من
نرنجیدی تو از امروزوفردام نترسیدی که من این سوی دنیام
منو شرمنده کردی با محبت که دیدار تو اسمش شد زیادرت
خیال نکن که بی خیال از تو وروزگارتم به فکرتم با یادتم زنده به انتظارتم اونجورا که توفکرمی حس می کنم کنارتم اونجورا که توفکرمی حس می کنم کنارتم
اون ور دنیا که باشی خودم میام میارمت غصه تنهایی نخور تنها مگه می ذارمت تنها مگه می ذارمت.
امیدوارم خوش و خرم باشی.با آروزی روزهای خوشی برای تو گل نازم . دوستدار همیشگی شما آتش سرد .

کریم سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

کجای ......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد