دلم برات تنگ شده جونم                میخوام ببینمت نمیتونم

بین ما دیوارهای سنگی                  فا صله یه عمره میدونم

بغض ترا نه مو شکستم              میخوام بگم عا شقت هستم

تو بین نا باوری شب                  خا لی گذاشتی هردودستم

   تو بودی تمام هستی و مستی وراستی وتمام قصۀ من

    تو بودی سنگ صبورم و صدای دورم و لبهای بستۀ من

نظرات 3 + ارسال نظر
آتش سرد جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ق.ظ

سلام ستاره مهربونم خوبی خوشی سلامتی بهتری خسته نباشی . به به بازم که گل کاشتی خانوم . نیمه شب از خوابم پا می شم نیستی پیشم نیستی پیشم باز دیونه می شم دوری تو تیشه زد به ریشم نیستی پیشم . وبلاگت خیلی خوشگل شده مثل تمام شعرات . امیدوارم که همیشه سر حال و سر نده باشی . با آرزوی روزهای خوبی برای شما . دوستدار همیشگی شما آتش سرد .

عاشق شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ب.ظ

سلام عزیزم
دوست دارم ( اینو همه بدونن و غلط اضافی نکنن . محصوصا تو آتش سرد لحن نظر دادناتو عوض کن اینو برای بار آخر دارم بهت میگم . فهمیدی ؟ )

پوریا سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ق.ظ http://lovely-star

گر طبیبانه بیایی به سر بالینم
به دو عالم ندهم لذت بیماری را
روزت مبارک
میلتو چک کن لطفا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد