از تو زندگیم را شروع کردم در سایه ات رشد کردم

وبا گرمایت پرورش یافتم

بانگاهت مفهوم عشق را آموختم وباصدایت لب به سخن گشودم

وزندگی را از تو آموختم

مادر ای مهربانترین،تو مرا با عشق بیدریغت همواره سیراب از 

محبت کردی

دوستت دارم ای فرشتۀ تمام خوبیها

مادر روزت مبارک


نظرات 7 + ارسال نظر
آتش سرد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ق.ظ

سلام ستاره جون خسته نباشی خیلی قشنگه میلاد با سعادت ناموس خدا حضرت فاطمه زهرا ( س) بر شما و خانواده محترمتون مبارک باد همچنین روز زن بر شما مبارک امیدوارم که هزار سال زنده باشی و با شادی و نشاط این روز با سعادت رو جشن بگیر ی .با آروزی روزهای خوشی برای تو گل نازم . دوستدار همیشگی شما آتش سرد.

بهار چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:30 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

آتش سرد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:12 ب.ظ

دیگه واسم مهم نیست ازت خسته شدم

کریم چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://kybest.blogsky.com

با عرض سلام نمی دونم یعنی خودت خواسته بودی که بهت سر نزنم یا اینکه کسی دیگه به جای شما نظر داده

آتش سرد چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام ستاره جون خوبی
تقدیم به کسی معنی عشق رو به من آموخت :
وقتی که نگاهم به نگاهت خیره می شه دوست دارم زمان بایسته واسه همیشه چشمامون بندیم بریم تا ته رویا اونجایی که هیچ وقت گلی پژمرده نمی شه هر چی غم داری از دل نازکت بگیرم اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم سر رو شونه هام بزاری و برات بخونم یاد تو و اسم تو باشه ورد زبونم; مهربونم ;
آرزوم بی تو محاله لحظهام بی تو سواله بی تو مقصد خیلی دوره را عشقم بی عبوره من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تودستم.
دوستدار همیشگی شما آتش سرد .

عاشق پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:37 ق.ظ

سلام
روزت مبارک .
مامانو ببوس

سلامت پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ق.ظ http://sansiz.blogsky.com

سلام دوست خوبم . ستاره مهربان . من ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز ماد را تبریک می گویم .
آپ کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد