نغمۀ خاطرنوازمرغ شب                             کاروان ماه را همراه بود

نیمه شبها آسمان را عالمی است                  آه اگر این آسمان بی ماه بود

خوشتر از شبهای مهتاب                             عالمی دیگر کجا دارد خدا

عالم عشق و امید و آرزوست                           عالم تنهائی و اندیشه ها

در فضائی روشن و بی انتها                         راه، سوی آسمانها باز بود

چشمۀ نور و صفای ماهتاب                         روح من دیوانۀ پرواز بود

اشک حسرت چهره ام را می گداخت             دیگر از غم طاقت و تابم نبود

زانکه در این کوره راه زندگی                         آسمانم بود و مهتابم نبود

پردۀ جانکاه ظلمت را بسوز                     ای دل من شعلۀ آهت کجاست

جانم از این تیرگی بر لب رسید                آسمان عمر من ماهت کجاست

امشب ز پشت ابرها بیرون نیامد ماه

بشکن قرق را ماه من بیرون بیا امشب

نظرات 5 + ارسال نظر
سیاوش چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ق.ظ http://www.king.blogsky.com

امشب شبیست که در تاریخ تکرار نخواهد شد سوال نکن به خودم مربوطه!!

يه غريبه چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:13 ق.ظ http://yekgharibeh.persianblog.com

سلام...// آسمان عمر من ماهت کجاست؟ ... بشکن قرق را ماه من٬ بيرون بيا امشب// شعر خيلی قشنگی بود.. هر بيت و مصرعش حرف دل من و شايد امثال من.../// تا بعدی بهتر.

ع.سربدار چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:43 ق.ظ http://paradias.blogsky.com

غربت زاییده تنهایی..... تنهایی زاییده عشق ..... عشق زاییده تنهایی...... تنهایی زایده غربت..... (دور تسلسل باطل)

آتش سرد چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ق.ظ

سلام ستاره مهربون خوبی خوشی سلامتی بهتری خسته نباشی با زحمت فراوان انشاالله که هیچ وقت ماهت پنهون نباشه هر وقت بخوای می تونی صدا بزنی ماهم بیا مطمئن باش اونم میاد پیش تو گل گلدون . قشنگ بود مثل همیشه ولی دل تنگ بود امیدوارم که از این دلتنگی رها بشی . با آرزوی روزهای خوبی برای شما . دوستدار همیشگی شما آتش سرد .

عاشق چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

سلام عزیزم
شعر قشنگی بود گلی . ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد