میخوام خراب تو بشم خرد و خرابم نکنی

قصۀ خواب تو بشم با غصه خوابم نکنی

می خوام که ما ل من بشی منو جوابم نکنی

شهر خیا ل من بشی قصد عذابم نکنی

لبریزی از نا با وری آئینۀ باورت میشم

اگه بخوای پر بکشی خودم با ل وپرت میشم

رؤیای آفتا بیمو از من نگیر ای نازنین

تولد دوباره مو از قوت عشقت ببین

تو دل تنگت هر چیه بریز رو زخم دل من

از تو به خود رسید نه میخوام بشه حا صل من

نظرات 4 + ارسال نظر
پارسا یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:52 ب.ظ http://khalvatkadeh.blogsky

سلام. شعر زیبایی است. ولی بعضی از حروفش خوانا نیست. نمی دونم چرا؛ موفق باشی

بهار دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:03 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

اگر به خانه ی من آمدی برای من ای مهربان ، چراغ بیار
و یک دریچه که از آن به ازدحام کوچه ی خوشبخت بنگرم
خیلی خیلی قشنگ بود
اگه بخوای پر بکشی خودم بال و پرت میشم

آتش سرد دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:52 ق.ظ

سلام ستاره جون خوبی خسته نباشی
به به بازم مثل همیشه گل کاشتی واقعا محشره . باری کلا
تقدیم به ستاره گلم
عظمت واقعی از آن کسانی است که رنج مردم را کم کنند.
هرکسی با پرارزش ترین سرمایه اش به دنیا می آید : نفس آخرش.
دوستدار همیشگی شما آتش سرد.

کریم دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:22 ب.ظ

...... از دست شما دخترا حس شیشم یا هفتمت گفت که کار منه که با نام دیگران به شما کامنت می گذارم در ضمن اون نمی دونم کی یا چی تو ه همون
اتش .×٪،*))(××٪٪¤ چی چی اگه... نمی خوای نمی آیم وبلاگت ..لازم نیست به اون آتشت بگی که منو تهدید کنه من از تهدید های اون حراسی ندارم و با نام دیگران نیز بهت کامنت نمی گذارم اگه فکر کردی که از پس شما ها برنمی یا م بگو تا بهت ثابت کنم که میتونم و اگه با ورم نداری می تونم با یه اسب تروایی یا چیز دیگری حرفامو ثابت کنم .......... مردی یا نامردیمم به خود مربوت میشه ......؟/؟؟؟.؟.؟/.و

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد