وقتی که نگاهم به نگاهت خیره میشه

دوست دارم زمان بایسته واسۀ همیشه

چشمامون ببندیم و بریم تا ته رؤیا

اون جائی که هیچوقت گلی پژمرده نمیشه

هر چی غم داری از دل نازکت بگیرم

اگه اشک از چشات جاری بشه برات بمیرم

سر رو شونه هام بذاری وبرات بخونم

یاد تو و اسم تو باشه ورد زبونم

مهربونم

نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

آتش سرد چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام ستاره مهربونم خوبی خوشی سلامتی خسته نباشی.
تقدیم به عزیز تر ینم :
آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم .
قابل توجه کسی که نمی دونه وبلاگ جای دعوا نیست و نمی دونه چطوری نظر بذاره و خیلی بی تربیته و بویی از انسانیت نبرده دلم واسش می سوزه چون کسی نیست تحویلش بگیره فقط تو خیالش داره واسه خودش نظر میذاره .هاهاهاهاهاهاها
یه نصیحت از من به تو عاشق: اول مردانگیتو ثابت کن بعد حرف از مردی بزن .
ستاره جون ببخشید من معذرت می خوام اگه یه مقداری تند رفتم به هر حال . امیدوارم که همیشه موفق و پیروز باشی. با آرزوی روزهای خوبی برای شما مهربونم .دوستدار همیشگی شما آتش سرد.

محمدمحتشمی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:08 ق.ظ http://mohmohta.blogsky.com

سلام
چه عجب یادی از ما کردی
ستاره جان هر وقت آپ کردی خبرم کن
مخلص شما

شراره پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:47 ق.ظ http://www.asberoyaha.blogsky.com



آ خرین شب گرم رفتن د یدمش لحظه ی وا پسین
دیدا ر بود. ا وبه رفتن بود و من د ر اضطرا ب
دیده ا م گریان دلم بیمار بود. گفتمش از گریه لبریزم
مرو گفت: جا نا ، نا گریزم، نا گریز
گفتم ا و را لحظه ای دیگر بمان
گفت : می خواهم ولی دیر است دیر
در نگاهش خیره ما ند م بی امید سر نها د م
غم زده بر دوش او ناگهان آهی کشید و گفت وای
زندگی زیباست گاهی ، گاه زشت
گریه را بس کن مرا آ تش نزن
نا گریزم از قبول سر نوشت
برق زد در مستی چشمان او اشک بی طاقت
در آن هنگام ریخت قطره قطره از سر موژگان ا و
ز سخن ما ندیم و با هر نگاه
گفت: می دانم جدایی زود بود
با نگاه آخرینش بین ما..های های گریه بود

محمود پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:27 ب.ظ http://nooshdaroo.blogsky.com

سلام ... وبلاگ خیلی قشنگی دارید . آدم دلش میخواد کهئ هر لحظه بیاد ببینه .. پاینده باشید .

اقبال شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://www.2chakavak.blogsky.com

سلام ستاره
ممنونم که به من سر زدی
وبت خیلی زیبائ داری
آپدت کردی بی خبرم نزار
به امید........

بهار شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:23 ب.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com

هر روز که از ما میگذره عشقم بهت بیشتر میشه
باور کن دیوونتم دیوونه مثل همیشه
فقط تو پاره ی تنی به حرمت اشکم قسم بی تو میون عالمی غریبم و بی کسم

سکوت خسته مو ببین ... ببین بی تو چه کم شدم همسایه ی سقوطمو تهنا رفیق غم شدم ... دوست داشتنت مقدسه واسه همین دوست دارم ... شیرین ترین عبادتی امید روز آخرم

عالی بود عزیزم

*صابر* دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:23 ق.ظ http://giitarist.blogsky.com

سلام..نظرخواهی بالا کوو پس
؟

بهار سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:34 ق.ظ http://queen-of-dreams.blogsky.com


خویش را باور کن هیچ کس جز تو نخواهد آمد ... هیچ کس بر در این خانه نخواهد کوبید ... شعلهء روشن این خانه تو باید یاشی ... هیچ کس جز تو نخواهد تابید ... سرو آزادهء این باغ تو باید باشی ... هیچ کس جز تو نخواهد روئید ... باز کن پنجره صبح آمده است ... در این خانهء رخوت بگشای ... باز هم منتظری ؟؟؟ هیچ کس بر در این خانه نخواهد کوبید و نمی گوید برخیز که صبح آمده است ... هیچ کس بر تو نخواهد بخشید ... اسب اندیشهء خود را زین کن ... تک سوار جاده تو باید باشی ... و خدا میداند که خدا میخواهد که خود آئی باشی ... تو بهاری آری ... خویش را باور کن

سلام ... بابا ایول ... دیگه اجازهء نظر دادن هم به ما نمیدی؟! ... تو بمون تنها تو بمون ... سبز و بهاری باشی

رضا...............یاور همیشه مومن سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:28 ق.ظ http://reza169.blogsky.com

سلام دوست
وبلاک خوبی داری
من که لذت بردم
در مورد شعرت هم باید بگوییم که: هر چه را که ساختم عاقبت شکست
خوشحال می شم به من هم سری بزنی
همیشه شاد زی یاور همیشه مومن

عاشق سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:47 ب.ظ

سلام عزیزم
ممنونم از شعر زیبات
گلم دوستت دارم و تاوان آن هر چه باشد باشد .

( جوابتو گرفتی آتش سرد ؟ این وبلاگ فقط ۱ مخاطب داره . دهن کثیفتم ببندی خیلی خوب میشه )

آتش سرد سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ب.ظ

سلام ستاره مهربونم خوبی خوشی سلامتی بهتری خسته نباشی شعر قشنگی بود تو بمون تنها توبمون . زندگی زیباست ای زیبا پسند زنده اندیشان به زیبایی رسند آنقدر زیباست این زندگی بی بازگشت کز برایش می توان ز جان گذشت . ( تقدیم به عاشق : دیوانه زنجیری ای که با خود درگیری دنبال یه یار دگه باش تو این همه یار داد بزن موا یاری یک دلبر و غم خواری . بهتر که دیگه بی ادبی نکنی رو دل می کنی از بی ادبی کسی به جایی نرسیده حقا که ادب وظیفه انسانیست . ) ستاره جون ببخشید شرمنده من هیچ وقت دعوا نمی کنم شرمنده حلال کن با آروزی روزهای خوبی برای شما و خانواده محترم. دوستدار همیشگی شما آتش سرد.

محمد محتشمی سه‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:37 ق.ظ http://mohmohta.blogsky.com

سلام


اگر سر به زیر باشی می گویند احمق است ، اگر غمگین باشی می گویند عاشق است ، اگر مالت را با حساب خرج کنی می گویند خسیس است . اگر دست و دل باز باشی می گویند ولخرج است . اگر خوش لباس باشی می گویند ژیگولو است . اگر بد لباس باشی می گویند شلخته است . اگر دیر زن بگیری می گویند مرد نیست . اگر زود زن بگیری می گویند آتشش تند است . اگر فقیر و بی پول باشی می گویند بی عرضه است . اگر پول دار باشی می گویند اهل زد و بند است . اگر بی قید باشی می گویند لات آسمان جول است . اگر بخندی می گویند همیشه نیشش باز است اگر اخم کنی می گویند عبوس و بد اخلاق است اگر خوش سر و زبان باشی می گویند چاخان است حالا شما بگوئید آخر با کدام ساز این مردم باید رقصید که خوششان بیاید؟؟؟

هرکاری کردم نتونستم توی پست بالا نظر بدم
خیلی زیبا نوشته بودی
منم آپم یه سری بزن
فعلابااااااااااااااااااااااااااای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد